вівторок

Дональд Трамп. Успішне оточення має вплив на вас.

Я не можу без конкуренції, чим сильніше я стаю, тим більше я не можу без конкуренції. Тому я товаришую з Дональдом Трампом, і це мені приносить задоволення. 

Я розумію, чому він мільярдер, а я мільйонер. І мені хочеться більшого, я не хочу спілкуватись з невдахами. Якщо ви цього хочете, то це ваш вибір, але не для мене, ми вільні вибирати.



В бізнесі, як і в спорті, нас оточують партнери по команді, наприклад Роберт працює з Дональдом в команді і наші партнери очікують, що ми покажемо все, нащо здатні. 

Якщо Роберт не виправдає надії Дональда,  то Дональд буде розчарований. То правда, Дональд ніколи не спілкується з невдахами, це не в його стилі, він просто не буде відповідати на дзвінки. 

Для того, щоб перемагати, треба мати надію, що люди,які оточують також мають надію, шо я буду кращим, тому що тоді, я повинен дотягнутись до найвищого рівня.  

Роберт Кіосаки.  #успіх #бізнес #Україна #Львів #тренінг #семінар

Немає коментарів:

Дописати коментар